کتابخانه علامه دهخدا میاندوآب

با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت فرهنگی

کتابخانه علامه دهخدا میاندوآب

با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت فرهنگی

کتابخانه عمومی علامه دهخداء، سال 1345 در شهرستان میاندوآب، استان آذربایجان غربی تاسیس شده است؛ در حال حاضر این کتابخانه با بیش از نیم قرن سابقه، جزو قدیمی ترین کتابخانه های عمومی کل کشور است.

معرفی کتاب « سلیمانی عزیز»

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۰، ۰۱:۵۴ ب.ظ

سلیمانی عزیز

 


سلیمانی عزیز (گذری بر زندگی و رزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با متن کامل وصیت‌نامه)؛‌ پدیدآور: لیلا موسوی مهدی قربانی؛ ناشر:‌ حماسه یاران؛ تعداد صفحات:‌254

 

کتابی بسیار خوش‌خوان، حدود 200 خاطره مختصر و در عین حال جذاب و کمتر شنیده شده از ابعاد مختلف زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی.
با مطالعه این کتاب، مخاطب ضمن آشنا شدن با سبک‌زندگی و ابعاد مختلف شخصیتی آن شهید عزیز، متوجه می‌شود که به چه دلیل او به تنهایی یک مکتب بود.
اگر از شما بپرسند چرا این‌قدر به قاسم سلیمانی علاقه‌مند هستید، سطور و صفحات این کتاب پاسخ‌های متعددی می‌تواند برای ارائه پاسخِ شما فراهم آوَرَد.

در سه جای کتاب، سه نفر مختلف برای حاج قاسم آرزوی صحت و سلامت می‌کنند؛ حاجی به هر سه نفر پاسخی به این مضمون می‌دهد: «من شهید می‌شوم، و کاری که بناست خداوند با شهادت من انجام دهد، خودم با حیاتم نمی‌توانم انجام دهم...»
روحش شاد، راهش پر رهرو باد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۱۲
کتابخانه عمومی علامه دهخداء میاندوآب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی