کتابخانه علامه دهخدا میاندوآب

با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت فرهنگی

کتابخانه علامه دهخدا میاندوآب

با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت فرهنگی

کتابخانه عمومی علامه دهخداء، سال 1345 در شهرستان میاندوآب، استان آذربایجان غربی تاسیس شده است؛ در حال حاضر این کتابخانه با بیش از نیم قرن سابقه، جزو قدیمی ترین کتابخانه های عمومی کل کشور است.

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

اداره کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجانغربی به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان و با هدف آشنایی هر چه بیشتر عموم مردم با حوادث بعد از واقعه عاشورا، مسابقه کتابخوانی مجازی از کتاب « اگر زینب نبود...» نوشته محمد محمدی ترتیب داده است. این کتاب در واقع به طول سفر اسرای واقعه عاشورا و سخنرانیهای پرشور حضرت زینب (س) در طول این سفر پرداخته است.

برای دسترسی به خلاصه کتاب و شرکت در مسابقه کافی است وارد این لینک شوید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۰۶
کتابخانه عمومی علامه دهخداء میاندوآب

به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی «چهل برگ حماسه» از ویژه برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، با هدف گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، برنامه‌های فرهنگی-ترویجی با عنوان «چهل برگ حماسه» توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اجرا می‌شود.
نشست بررسی و معرفی کتاب، روایتگری دفاع مقدس، مسابقات کتابخوانی، نمایشنامه‌خوانی، عصر شعر، نمایشگاه عکس و کتاب، خاطره‌گویی و ... از برنامه‌های پیش‌بینی شده در «چهل برگ حماسه» است که با توجه به شرایط موجود در جامعه با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار خواهد شد و شرکت در این برنامه‌ها، برای عموم آزاد است.
علاقمندان می‌توانند با ارسال عدد ۴۰ به شماره ۱۰۰۰۴۵۰۱۲، لینک شرکت در برنامه‌ها را دریافت کنند. اطلاع‌رسانی هر برنامه از طریق پرتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی به نشانی https://orumiyeh.iranpl.ir/ و صفحه رسمی این اداره کل در اینستاگرام با شناسه @orumiyehpl_ انجام خواهد شد.
گفتنی است، ویژه برنامه‌های «چهل برگ حماسه»، تا پایان سال در کتابخانه‌های عمومی اجرا خواهد شد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۰۴
کتابخانه عمومی علامه دهخداء میاندوآب