کتابخانه علامه دهخدا میاندوآب

با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت فرهنگی

کتابخانه علامه دهخدا میاندوآب

با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت فرهنگی

کتابخانه عمومی علامه دهخداء، سال 1345 در شهرستان میاندوآب، استان آذربایجان غربی تاسیس شده است؛ در حال حاضر این کتابخانه با بیش از نیم قرن سابقه، جزو قدیمی ترین کتابخانه های عمومی کل کشور است.

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۰۰ ، ۱۵:۲۸
کتابخانه عمومی علامه دهخداء میاندوآب

 🔷️پیام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی به مناسبت 《روز خبرنگار》

🔰معصومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، با صدور پیامی، هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران استان تبریک گفت.
.
🔰متن پیام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حرفه خبرنگاری به واسطه سوگند خداوند بر قلم از جایگاه خاص و قابل احترامی برخوردار است؛ چرا که خبرنگاران امانتداران راستین قلم هستند.

خبرنگاران با قبول مسئولیت و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند و با قلم خود به جنگ کاستی‌ها و کمبودهای موجود می‌روند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهدای رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک به خبرنگاران محترم و فعالان رسانه‌ای، از همراهی این فرهیختگان ارجمند در توسعه فرهنگ کتابخوانی استان، صمیمانه قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال سربلندی و توفیق روزافزون مسئلت دارم.

معصومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان‌
.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۰۰ ، ۱۵:۲۶
کتابخانه عمومی علامه دهخداء میاندوآب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معرفی متنی کتاب "چهار فانوس: روایت های داستانی از زندگی و زمانه نواب خاص امام زمان (عج)" نوشته سعید تشکری

یکی از کتاب های خواندنی با موضوع مهدویت به خصوص نواب اربعه حضرت حجت (عج)، کتاب "چهار فانوس" است که دربردارنده چهار داستان از گزیده زندگی نواب خاص امام زمان (عج) است که به خصوص سبک زندگی و منش آنها برای تدبیر شبکه ارتباطی شیعیان در خفقان جامعه پس از آغاز غیبت صغری و همچنین چگونگی حفظ و استمرار ارتباط محبان و ارادتمندان اهل‌بیت (ع) با امام و رهبر خویش را بیان می کند.

در واقع این کتاب ارزشمند به قلم نویسنده معروف، سعید تشکری که از سوی انتشارات مسجد مقدس جمکران به زیور طبع آراسته شده است، در چهار فصل به روایت بخش‌هایی از زندگی نمایندگان خاص امام عصر (عج) و زوایای پنهانی آغاز عصر غیبت و فضای بحث‌برانگیز نیابت ایشان می پردازد.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۰۰ ، ۱۵:۱۸
کتابخانه عمومی علامه دهخداء میاندوآب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۰۰ ، ۱۰:۳۷
کتابخانه عمومی علامه دهخداء میاندوآب